Klik...! Klik...! Klik...! Jangan x Klik...!

Thursday 25 August 2011

Selamat Hari Tua Utk Aku.....!!!!!!! :)

25 OGOS 1986..... Aku dilahirkan.... Kini 25 OGOS 2011.... Aku berusia 25 tahun... Alhamdulillah syukur kepada-NYA kerana aku masih diberi peluang utk hidup di bumi yg nyata ini... Emmmm no celebration lagipon kan bulan posa... Seperti biasa hubby mesti akn belikan something for me... thank you so much sayang... i love u so much.... Di umur yg semakin meningkat naik ini apa yg aku harapkan adalah aku dapat kebahagiaan di dunia dan akhirat... aku ingin menjadi isteri yg terbaik utk suamiku yg tersayang dan menjadi ibu yg bertanggungjawab dan penyayang anak2 ku kelak... Insyaallah.... :)

2 comments:

  1. Happy Birthday cayang... Semoga apa yang Diimpikan menjadi Kenyataan... ;)

    ReplyDelete