Klik...! Klik...! Klik...! Jangan x Klik...!

Wednesday 14 September 2011

Apa yg sudah terjadi..????

Ya Allah... lamanya aku tinggalkan blog aku niii... cian dia.... emmm nak kata aku beraya sakan x jugak... semuanya serba sederhana... Alhamdulillah dapat beraya bersama keluarga tersayang.. tahun nii turn my hubby so ke Raub Pahang la aku tahun nii tapi raya kedua dah cabut lari KL huhuhuhuhu... nnt aku post la skit gambor2 raya erk... tahun ni serba hijau aku,hubby and my baby bucuk...

Beberapa minggu ni aku agak malas utk berkata2 dan malas utk mengarang kat blog niii... kenapa..??? kerana masa terlalu tidak mengizinkan.. cuti seminggu kan bila start masuk ofis balik habis laaa kene berperang ngan keje yg melambak2... hopefully next week aku dapat semangat baru utk segala2 nya... chewahhhhhh...

Minngu ni aku full dgn undangan rumah terbuka yaaa.. so mkn free laa minggu nii.. :)










Jumpa di next entry yaaa... :)

No comments:

Post a Comment