Klik...! Klik...! Klik...! Jangan x Klik...!

Sunday 14 August 2011

Sabtu dan ahad yg serabot....

Pejam celik... pejam celik.... dah 15 hari kita sebagai umat islam menjalani ibadah puasa.... lagi 2 minggu syawal pula menjelma. Persiapan raya alhamdulillah 70% siap... Tinggal nak menghias umah plak.. ikut kan hati nak ke IKEA tapi apakan daya fulus x mengizinkan.. so pada hari sabtu aritu aku dan mama (my mom), adik (my lil sis) dan x ketinggalan my baby bushuk "umair" (hubby xmo ikut ye nak titon...) pegi la ke Jusco Wangsa Maju.. punya lah ramai ya amat.. terasa serik plak nak kemana mana time posa ni.. x dapat nak shopping sgt org terlalu ramai.. jadi panas plak kat mall tu.. so aku mengambil keputusan tuk cabut saje dari mall tu,x sanggup wei tekak pon dah kering bangat.. huhuhuhuhu... balik umah dah dekat pukul 7 daaaa.. apa lagi hubby kata gi bazaar saje laa.. abis plan aku nak masak keow teow goreng... :p

Masa kat jusco tu aku sempat plak singgah mc'd beli happy meal (yg 'meal' tu mie bg umair ye yg tang 'happy' tu mie punye..) taraaaaaaaaaa ni la yg aku kejarkan sgt... disebabkan minat yg mendalam kat 'hello kitty' :)




Aktiviti di hari ahad ada la memalaskan diri.. hahahaha... ank tido aku n hubby pon bantai lawan tido.. pukul satu petang aku terjaga terus on tv bajet sempat la nengok "ketuk2 ramadhan" jgn harap la kan.. bangun pon dah pukul 1.03 petang.. emmmm xpe la... next weekend leh nengok lagi.. dah tu teringat plak yg aku dah berjanji nak buka posa kat umah mama n papa mentua aku... apa lagi zazzzzzzz aku ke dapur menggodek2 apa yg ada.. yg mampu aku hasil kan hanyalah kuih ondeh2 @ buah melaka... tu je barang yg lengkap.. so tu la kuih yg aku bawak ke umah mentua aku.. sampai jinjang pon dah dekat kol 7... MIL (mother in law) dah siap berhidang dia masak nasi lemak n ayam goreng berempah... so nyummyyyy... FIL (father in law) plak belikan air coke n air laici.. lengkap la sudah juadah berbuka pada aritu.. before 8.30 aku,hubby n umair meminta diri utk pulang... :)

Cowy sgt x berkesempatan nak snap pic laaa... :(

Jumpa di next entry ya... :)

No comments:

Post a Comment