Klik...! Klik...! Klik...! Jangan x Klik...!

Wednesday 17 August 2011

Lagu Raya

Salam semua... cowy semalam xde mood nak meng'update' blog aku.. arini nak cite skit pasal lagu raya... dolu2 kan susah nak dapat dgr lagu raya di tempat2 awam *expecially di shopping mall dan kat radio... dah tggal sminggu lagi nak raya baru lah kita dpt kedengaran.. itu dulu punya cite..

Tapi skang jgn kata bulan ramadhan.. lagi sminggu nak ramadhan dah dpt dgr kat shopping mall.. dasyat x dasyat kan.. emmm so nak share skit la kan dgn uols.. aku masih simpan satu cd ni dari aku form 5 *tahun 2003.. beli dari hasil simpanan duit blanja skolah... time tu RM19.90 dah kira mahal tau, jgn x tau hahaha... jadinya dah 8 tahun la cd ni aku simpan dan aku pasang tiap kali ramadhan menjelma... insyaallah aku akn simpan sampai anak2 aku besar... itupon klau Compact Disc (CD) masih boleh digunakan di zaman anak cucu aku nanti kan.. ntah2 dah jadi kenangan cam piring hitam... aku agak je laaa.. :p


Ni laaaa CD yg masih ada dlm simpanan aku dan masih dlm keadaan yg sgt baik.. tu la kelebihan nya klau bli yg original kot... kualiti terjamin kan... :)

Nak kata aku peminat setia dan suka sgt2 Tokti niii idok ler... tapi lagu2 raya dia syiok bila didengar... so CD raya tokti ni la yg jadi pilihan aku.. :)

Sekian utk story tuk arini sblom aku mengarut ntah apa2 nnt... *kpala dah empty.... harap maklum... :p

No comments:

Post a Comment