Klik...! Klik...! Klik...! Jangan x Klik...!

Sunday 14 August 2011

Buat pertama kalinya.....

Hi semua... my name is "sheera" by the way aku masih terlalu baru dlm dunia blog ni... baru terbuka hati nak berkongsi cerita dgn org ramai... dlm masa yg sama aku nak ucapkan ribuan terima kasih kat sorang BFF aku sebab dia la yg mendorong aku dalam dunia blog ni sebab aku suka baca blog org lain so dia kata better la aku ada blog sendiri... nnt next entry aku akn introduce si BFF aku ni yee... :)

So... for today lebih kepada mempekenalkan diri sendri la ye.... emmm aku sudah berumahtangga alhamdulillah dah masuk tahun yg kedua... sgt bahagia... emmm tipu la kan klau x gaduh.. tapi gaduh2 manja.. emm baru la terasa asam garam kehidupan berumahtangga kan... emm aku sgtlah bersyukur dan beruntung kerana memiliki suami yg sgt la memahami jiwa isterinya ini (yg ada mcm2 kerenah.....hehehehe) bertanggungjwb,tegas,romantik dan yg paling aku x suka adalah kuat menyakat... emmm yg aku plak suke nak sentap x tentu pasal tu yg dia lagi suke menyakat tu.. emm itu la my "Mr HUBBY" luv him so much....

Ni nak cite sikit pasal si kecik aku.. anak aku skrg dah setahun empat bulan, alhamdulillah membesar secara sihat... so aku mempunyai 2 hero yg terlalu lah penting dlm hidup aku.. terlalu lengkap rasanya bila mereka sentiasa ada bersama dgn aku.. aku doa semoga Allah swt panjangkan usia aku dan kluarga ku dan semoga hidup kami skeluarga diberkati.. Amin.... :)



Jumpa di next entry yaaa... :)


2 comments:

  1. yeehaaa... good luck dear, saya percaya dan yakin u akan jadi blogger yang diantara terbaik.. terlalu banyak untuk diceritakan kan... ? hihii

    ReplyDelete
  2. thanks darl.... emmm atas dorongan awk jugak.. hehehe tenkiu so much... :)

    ReplyDelete