Klik...! Klik...! Klik...! Jangan x Klik...!

Wednesday 24 August 2011

Trip ke SP Kedah (Part 1)

Penat badan blom hilang lagi... pagi tadi pon cam berat kaki nak melangkah pi opis... apakan daya next week dah nak cuti kan... so terpaksa lah gagahkan diri ni jugak... :(

Pada hari ahad lepas aku,hubby n umair telah bertolak ke Sunagi Petani,Kedah (SP)... Al maklum laa kan HQ tempat keje aku ni di SP.... Emmmm pegi dlm kol 10.30 pagi... sampai dlm kol 2.30 ptg.. sampai SP sempat plak singgah Parkson... kalau singgah je menipu la tuu kan.. kalau aku yg pegi x membeli x sah la kan... hahahaha... beli brg umair je.... skit je... hehehehehe...



Ni pic umair ketika dlm perjalanan...




After kuar dari Parkson tuu trus menuju ke Emerald Puteri Hotel.. sampai bilik sume melabuhkan badan ke atas katil... syorga nyeeee time tu... ye la bdn mmg terasa penat sgt dan tgh posa kan.... kat sana panas terik plak tu...bila dapat baring n golek2 atas katil mmg best la kan.. hikhikhikhik.... pastu petang my boss ajak pi bazaar ramadhan kat sane... terbaek jugak yg ble aku katakan.. panjang dan besar giloz bazaar diorang... kalah kat KL... dah la murah... jauh beza ngan kat KL.. bila dah jln ke depan nak suoh patah balik mmg x moh la jawapan aku...hehehehe... emmm beli pon x byk sbb my boss ajak mkn kat Kedai Kampung *ala2 warong.. tapi masakan dia adalah sedap2 belaka... puas la makan... Alhamdulillah.... Tenkiu boss nnt blanja lagik erk... :)



Ni lahhh hotel yg aku n family menginap... *tenkiu to boss jugak coz support kitorang :)



After buka tu... kitorang balik smula ke hotel... merehatkan diri.... dlm kol 11.00 mlm dapat panggilan dari member aku.. katanya boss nak pi ajak rasa burger sedap kat SP niii.. perghhhh aku n hubby mcm org ngantuk yg disorongkan bantal laa kan... sbb dua2 punya perut dah lapor balik... pelik jugak kat umah x plak ase lapar mlm2... maybe bilik hotel kan sejuk *salah satu faktor kami lapor smula laaa kot... Boss bawak kitorang mkn kat Lagenda Burger Stall... terbaek giloz burger dia... x puas mkn satu... nescafe tarik dia pon kawww... teh tarik pon sodap... gemok laa aku klau menetap kat SP agak nya... hahahaha...



Ni laaaa burger terbaek tu....



Pas pekena supper mlm tu... hubby ajak pi jln2 kat pekan SP... dapat la snap pic Jam Besaq... kat situ pon ade baazar cam kat jln TAR tau.. hubby sempat shopping... aku just cuci2 mata jerk *leh caya ke..?? hahahaha tapi btol mmg that time aku cuci2 mata jerk... xde mood sgt nak membeli *ongkos tersangkut.... :p



Jam Besaq... :)


Ok lahh kang citer pepanjang tak best nnt org penat nak baca *tu pon kalau ada yg sudi nak baca la kan... kalu ada alhamdulillah dan terima kasih diucapkan :)

Jumpa di next entry.... :)

No comments:

Post a Comment