Klik...! Klik...! Klik...! Jangan x Klik...!

Tuesday 23 August 2011

Iftar di Equatorial Hotel :)

Salam Ramadhan yg ke-24... diam x diam dah 4 ke 5 hari aku tggalkan blog aku... bkn sengaja aku tggalkan.. tapi masa x mengizinkan... coz ahad hingga selasa kau tak berada di KL.. emmm xpe nnt next entry aku citer kemana aku pegi 3 hari tuu...

Pada sabtu yg lepas.. my uncle n my auntie yg sgt saya sayangi *perggghhh ayat xleh tahan kan... telah mengadakan MAJLIS BERBUKA PUASA & SOLAT TERAWIH di Equatorial Hotel. Alhamdulillah makanan sgt2 lah sedap dan bermacam2.. ape lagi aku laki bini balun x hengat la kan.. hilang diet aku weiiii... sedey tapi puas hati... puas hati sebab dapat rasa mcm2 makanan... sedey sebab diet aku dah hanyut *cam lagu Faizal Tahir....

Ada lahhh sekeping dua gambor yg di snap... tu pon henpon aku dah jd *ngeng balik lepas aku cucuk kabel kat pc... benci...benci...benci.... *nak henpon baru bley...??? :p


I'm wif my lovely hubby.... :)




Ni si kecik yg dah comot.. *bju putih tu dah ade mcm2 jenis makanan... terbaek wokkkk....



So kami bersurai around 11.00 mlm.... bersurai dgn mood yg happy dan pulang dgn tgn berisi... yeehaaaaa... thanks Achik & Ucl Chik....... hehehehehe....... :)

1 comment: