Klik...! Klik...! Klik...! Jangan x Klik...!

Thursday 27 October 2011

Nasi Lemak Ziemil Corner

26 Oktober 2011 adalah hari sambutan depavali bagi kaum india dan juga jatuh pada hari rabu *sungguh tak best,kalau jumaat kan best boleh sambung sabtu ahad,huhhhh nyahat nya aku nii... So aku cuti hubby pun cuti kan.. Pagi2 lagi aku dah dera hubby suoh bangun awal.. Sebenarnya nak gi rasa nasi lemak kat Taman Melawati.. Nama warung dia adalah Ziemil Corner betul2 berada di selekoh berdekatan dengan simpang yang ada traffic light.. Agak2 kawan2 yg tak biasa dengan area Taman Melawati tau ke dok erk..?? Huhhh sory la aku tak pandai sgt nak bagi direction kalau aku drive or tunjuk kat mana tempat tu aku reti la hehehehehehe.. :)



Kalau uols nampak signboard cam gini itulah warung nya...


So sampai je kat warung tu aku nampak ramai sgt org kat sana.. Parking juga adalah sgt terhad di situ.. Berebut-rebut plak tu *nyampah mak tau.. Dengan keadaan di situ yg agak sesak aku mengambil keputusan utk tapau sahaja.. Umair plak tido so mcm keadaan adalah sgt tidak mengizinkan utk kami makan di situ.. So hubby gi tolong tapau kan..



Begini lah keadaan jika anda ingin membeli ns lemak di sini ye... harap bersabar semua... :)


Rasa nasi lemak nya plak bagi aku tak laaa meletop sgt.. biasa2 jer cuma aku suka kat nasi dia tu.. memang sedap nasi nya.. sambal pulak rasa nya adalah biasa2 aje ye.. tu pendapat tekak aku.. tekak anda2 semua tak tau la kalau ada yg rasa sedap kan.. tapi bagi tekak aku ianya adalah biasa2 aje.. ayam goreng dia sedap okssss....!!! ayam kampung weyyyy mmg arr sedap kan.. nyesal aku tak amik ayam dia.. so hanya culik hubby nya cikit.. takpe2 next time harus amik ayam goreng dia..



Kasi tempek skit gambor nasi lemak itu.. huhuhuhuhu......


Ada sape2 tau kat mana ada nasi lemak yg sedap2 lagi.. suka lah nak try2.. hehehehe.. :)

2 comments:

  1. dah try nasi lemak tangling? kat sebelah bukit aman tu... sedap gak.... dada suka pegi situ..aritu gi sana..terserempak ngan dia..sorang2 dok minum kopi kaw cino...ahahahahhahh

    ReplyDelete
  2. masa ngandung pernah pegi dah rasa nasi lemak tuuu.. tapi cam x berapa best la... pada akak bole laaaaaa... hehehehehehe....

    ReplyDelete