Klik...! Klik...! Klik...! Jangan x Klik...!

Sunday 16 October 2011

Beg

Si bujang aku ni sekarang sedang kemaruk nak bawak beg sendiri... hehehehe mulanya aku saja je test suruh dia pakai beg tu lastly dia meronta tak bagi kita amik beg tu dari dia. Ohhhh dah besar dah nak ummi ni yeee. Dah pandai nak bawak beg sendiri. Ok2... i buy for you sayang. :)
And now setiap kali nak keluar dia akan pastikan beg dah tersangkut kat bahu dia pastu dia akan cari shoes dia. Bijak anak ummi ni yeeee... Aku pun letak laaa pampers and botol air masak dia. But aku akan pastikan benda yg ada dalam beg dia tu tak membebankan dia. Nanti sakit bahu dia dan takut nanti dia serik plak nak bawak beg tu. So far dia sgt selesa dgn beg dia tu... :)


Ni gambar yg sempat aku snap masa kami sekeluarga berjalan2 di jln TAR pada sabtu lepas.


Sangat bahagia bila anak membesar dgn cergas dan sihat. Alhamdulillah... :)

1 comment:

  1. alo lo lo.. nyomeiinya umair cayang.. Umair dah besar la umie... dah pandai bawak beg sendiri.. tak saba nak gi school nanti ..:)

    ReplyDelete