Klik...! Klik...! Klik...! Jangan x Klik...!

Tuesday 13 March 2012

Wedges Shoes

Tetiba meng'google' pic2 wedges shoes.. tetiba jugak lah aku terasa jatuh hati ngan wedges shoes.. bila pakai wedges shoes aku akan rasa selesa dan berkeyakinan bila nak berjalan or berdiri.. mungkin sebab rekabentuk tumitnya yg tinggi dan rata.. So lepas ni if nak shopping kasut aku akan tambahkan koleksi wedges shoes aku.. so far aku hanya memiliki dua pasang wedges shoes nii.. pas ni nak pakai wedges shoes je laaa... :)

Ni hasil aku meng'google' pic2 wedges shoes yg berkenan di mata aku...








Huhuhuhuhu yg dua pasang kat bawah nii adalah yg paling aku suka sgt design dan colour nya.... adoyai gedebak gedebuk jiwa meronta rasa nak cari dan dapatkan apa yg kita dah berkenan kat sesuatu barang kan.... :p


No comments:

Post a Comment