Klik...! Klik...! Klik...! Jangan x Klik...!

Sunday 18 March 2012

BabyLove Diapers

Assalamualaikum semua... Hari ni nak citer pasal diapers yg digunakan utk putera aku tersayang.. sebelum ni mmg dah mcm2 aku cuba bagi pakai utk Umair tapi byk yg dia melecet dan cepat bocor.. tapi skrg alhamdulillah aku dah jumpa diapers yg sesuai ngan kulit Umair dan jugak x bocor mcm yg sebelum2 nii..

Uols pernah terdengar pasal Babylove Diapers nii or ternampak x Babylove Diapers.. kat mana2 supermarket and hypermarket dah jual brand nii.. seriously mmg aku sgt berpuas hati dan harganya sgt2 lah berpatutan.. dan buat masa ni blum terfikir nak tukar ke diapers yg lain utk Umair..

Untuk Umair aku belikan dia 2 jenis yg berbeza tapi masih dgn brand Babylove ni.. Untuk malam aku pakaikan Umair yg Babylove NightTape.. Mmg x akan bocor aku akan pakaikan Umair sebelum tido dan sampai esok pagi pon masih ok.. so mmg aku sgt la suka kan sebab x payah nak bgun tgh malam utk tukarkan diapers dia.. lagipun Umair mmg jenis x terjaga tgh malam utk manyusu.. so mmg aku and hubby boleh la tido dgn nyenyak nya.. terasa di syurga hokeyyyy bila dpt tido dgn nyenyak hahahahahahahaha....



Untuk waktu siang plak aku pakaikan Umair Babylove Playpants.. yg jenis ni senang nak pakaikan sebab dia mcm seluar kan.. dgn keadaan Umair yg tgh lasak skrg mmg lah memerlukan aku mencari jalan penyelesaian utk aku senang nak pakaikan dia dapers.. so aku amik keputusan utk pakaikan dia yg jenis pants ni kan.. mmg senang sgt.. lagi satu kan si bujang aku ni skrg dah pandai nak shishi kat toilet.. dia akan dtg kat aku dan selak sluar and tunjuk diapers dia so aku tahu la mmg dia x nak shishi kat diapers so senang la aku bukak mcm seluar jer dan bila dah hantar shishi kat toilet aku boleh pakaikan balik diapers tu.. tapi tgk keadaan dan mood dia jugak bila ralat and ghairah tgh main toys dia mmg x kan dia dtg mintak gi shishi la kan... busy main jerk.. huhuhuhuhu....



Seronok sgt bila nampak perkembangan dia di setiap peningkatan umur dia.. To Umair sayang,Ummi dan Walid akan sentiasa pastikan yg kami akan menjaga awak sebaik mungkin dan memenuhi keperluan awak yg terbaik ye sayang.. Insyaallah.. :) Ummi dan Walid always luv u sayang.. :)

No comments:

Post a Comment