Klik...! Klik...! Klik...! Jangan x Klik...!

Tuesday 20 March 2012

Tutti Frutti

Tutti frutti ohhhh tutti frutti nape lah ko sedap sgt.. kan dah susah bila aku,hubby and Umair dah ketagih.. nasib lah ko adalah dikategorikan sejenis makanan yg sihat kalau tidak abes la kami semua.. emmm tiap2 minggu mesti nak pi pekena eskem yogurt nii.. nasib baik la ko agak mahal kalau murah akan ku jadi kan ko sebagai menu mkn malam setiap hari.. hahahahahaha hebat betul nak makan tiap2 hari pastu malam2 semput.. *nasib baik ada asthma kalau tak mmg masih boleh nak ada kesedaran dlm mengambilan makanan or minuman yg sejuk2 ni... :p

Mengenai harga kat TF niii plak dia ikut timbang tau.. Rm5.30 per 100gram.. so pandai2 la ko berhati2 dalam pada tgh memutar nak amik eskem tu lagi2 plak bila ada pelbagai jenis topping yg disediakan.. aku kalau amik harga dia mesti below Rm15.00 skali ngan topping kalau hubby plak tak jatuh rm20.00 without topping plak tuu... mmg eskem tuu semata.. teror tul hubby aku.. tapi kalau uols mmg bawak bajet yg tinggi utk menikmati eskem di TF nii silakan lah menghias eskem anda dgn pelbagai jenis topping tuu.. dan yg penting letak eskem yg ada pelbagai rasa tuu tau..

So pada yg belum pernah cuba boleh la cuba sebab pada aku eskem ni sgt lah sedap.. :)



Aku nye feberet flavor for eskem TF : Resberry+Strawberry+Vanila

Aku nye feberet Topping for eskem TF : Strawberry+Manggo or Longan+Laici

No comments:

Post a Comment