Klik...! Klik...! Klik...! Jangan x Klik...!

Tuesday 29 November 2011

Tahniah Siti Aishah & Ahmad Sopian

Pada 19 November 2011 berlangsungnya majlis pernikahan sepupu saya Siti Aishah Dato' Amanuallah di kediaman ayahnya di Puncak Setiawangsa. Majlis yg simple dan meriah ini bertemakan HIJAU bagi semua kaum keluarga pengantin perempuan. Aku dah tempah baju tapi agak malang sedikit kerana baju yg ditempah agak besar bila aku pakai dah macam player American Football :( so sad.... jadinya baju tu sekarang masih terdampar sendirian sahaja. Aku x pakai pun masa majlis tu berlangsung :( belum ada kesempatan nak hantar pegi kecik kan. So pasa majlis tersebut aku pakai laaa baju raya aritu nasib baik tema raya tahun ni hijau so aku dan hubby pakai la baju raya kami tuuu... Malas nak cerita panjang sgt kita layan gambor je la ye... :)



Saat yg sgt mendebarkan dup dap dup dap :p



Alhamdulillah selesai sudah.... :)



Cincin telah disarung ke jari manis isterinya... :)



Hantaran dari pihak pengantin lelaki



Hantaran dari pihak pengantin perempuan



Selamat pengantin baru semoga kekal hingga ke akhir hayat... :)



Oksss nanti sambung cerita utk majlis resepsi mereka pula ye.... :)

No comments:

Post a Comment