Klik...! Klik...! Klik...! Jangan x Klik...!

Wednesday 30 November 2011

Ombak Rindu

Ombak Rindu..... tajuk cam x best kan. Tapi aku tgk trailer dia cam best. Sebab serius sgt aku x pernah tahu akan kewujudan novel Ombak Rindu nii :p Para pelakon plak ok la kot... Aaron Aziz lakonan dia memanjang mantap kan. Begitu juga ngan Lisa Surihani, dia pun boleh tahan mantap la dari segi lakonan kan. Tapi aku agak kurang berkenan ngan penampilan Maya Karin bukan disebabkan kerana minat atau tak, tapi aku x berapa berkenan dengan cara si Maya Karin ni bila bercakap. Cam pelakon indon bercakap. Tu je la bab yg aku x berapa nak suka dgn Maya Karin ni. Hopefully lakonan ke semua pelakon yg ada dalam tu ok la ye. Sebab kalau cerita Lagenda Budak Setan aku tgk byk kali pun byk kali jugak aku akan menangis :p hahahahaha... emmmm so mulut dah gatal nak ajak hubby gi tgk ombak rindu nii... Tayangan bermula 1 Disember 2011 hari ini ye... :)



1 comment:

  1. jom akak....best citer ni...ateh nak bwk budak2 lak..aritu gi tengok preview ngan member....mmg best..ateh nangis berjurai2.... sedia kan tisu

    ReplyDelete