Klik...! Klik...! Klik...! Jangan x Klik...!

Monday 21 November 2011

Malam Berinai @ Malam Bollywood

18.11.2011 berlangsungnya majlis malam berinai for my cousin sister. Malam berinai dia ala2 bollywood dimana kami semua berpakaian bertemakan bollywood. Memang super happening la kan... Dengan menari lagu hindustan nya lagi perghhhhh mmg best.. hehehehehe maklumla kan aku peminat hindustan kan.. so mmg layan je laa sepanjang malam tuuu... hubby plak busy amik gambor... member tgh syiok amik gambor kan.. baru dapat hadiah kamera aritu huhuhuhuhu... so aku x nak cite panjang2 sgt uols layan gambar je la yerk... emmm lagi satu if uols nampak kat pic aku nnt ada matsaleh kan tu semua adalah saudara angkat kami dari London. So kami terbangkan mereka dari London utk bersama2 kami meraikan majlis yg kami adakan nii...


Belum apa2 aku ngan hubby dah menggedik berdua dulu... :p



Ni plak kes saje gatal nak menggedik ngan pokok kat sebelah tuuu :p



I'm wif Diy... *pinjam lesung pipit awk ble x Diy....???



Family terangkat dari London ahakkkkkkksssss.... :)



I'm wif nenek london... :p



Hubby nak bergambor dgn nenek london jugak... :p



Joget jgn x joget yeeeee......



Aku bawak Umair joget skali... Umair serius blur time niii... :p



Niiii laaaa pengantin nya.... cantik kan henna dia.... :)



Wif bakal suami nya... :)




Ok sekian cerita for Malam Berinai.. Nanti aku sambung for Majlis Akad Nikah plak yeee... :)

No comments:

Post a Comment