Klik...! Klik...! Klik...! Jangan x Klik...!

Wednesday 29 February 2012

Sebelum dan Selepas :)

Umair sgt2 suka main air.. bila kat rumah kalau x main air kat luar x sah ye kwn2.. nak tak nak sebagai seorang mak terpaksa la melayan anak sebelum dia meronta dan berguling2 memberontak... ohhhhh situasi seperti itu sgt lah aku dan hubby x suka.. boleh menguji tahap kesabaran aku dan hubby sebagai seorang ibubapa.. so bila weekends kita kasi dia enjoy seperti di taman tema air padahalnya main air paip kat luar rumah je pon cuma enjoy yg Umair tunjukkan sgt lah meng'happy' kan aku dan hubby.. so aku tempek sikit gambar dia time dia main air ye..




Hokeyyyy itu adalah gambar sebelum2 ini ye....

Tapi baru2 nii aku dan hubby bincang dan amik keputusan utk belikan dia pool yg comel.. bukan apa cam kesian plak dia main air guna paip getah kat luar rumah tu jer.. bila ada pool at least leh la dia swim ala2 itik gembo2 kan.. aku and hubby blikan dia pool kecik jerk sebab laman rumah aku bukan la besar sgt lagipon susah nak simpan.. so kitorang blikan yg comel and sedang2 saje.. Hokeyyyy kat bawah ni aku letak gambar2 dia selepas mamiliki pool yg comel.. :)





So sekarang Umair dah bertambah enjoy bermain air.. :)

No comments:

Post a Comment