Klik...! Klik...! Klik...! Jangan x Klik...!

Thursday 12 January 2012

Mood yg sentiasa tunggang terbalik

Salam Jumaat semua... :) Mood masih ke laut..... belum ada semangat, belum ada idea, belum ada rasa rajin. Huhuhuhuhuhu.... dasar PEMALAS sebenarnya kan wahai Puan Sheera... Ermmmm maybe laaaa kan *choiii masih x nak mengaku lagi tu. Ermmmm so far perjalanan di awal tahun 2012 aku not so bad, sama juga seperti tahun 2011. Masih gigih menjaga suami, anak dah rumahtangga sebaik mungkin. Nak jadi "Supermak" la tahun ni.. huhuhuhu jgn merepek la wahai Pn Sheera yeeee... Di pejabat juga masih seperti biasa belum ada perubahan apa2.. Ehmmmm2 paham2 la ye Boss... Dah laaaa yeee sebelum aku merepek ntah ape2 baik aku stop je dulu dah ada idea nanti aku sambung dan aku muncul la semula kat blog ni ye... Niat nak mengupload gambor2 percutian tu ada tapi memory card camera ble plak aku tertinggal kat lappy adik ipor aku. So this weekend baru dapat amik dari dia. Insyaallah next week aku akan cuba merajinkan diri bercerita di sini yeee... Emmm so hopefully anda2 semua pon berada dalam keadaan baik dan dlm keredhaanNYA.. Amin... :)

No comments:

Post a Comment