Klik...! Klik...! Klik...! Jangan x Klik...!

Friday 30 December 2011

Menyusun Azam 2012



Assalamualaikum... Lama x mengupdate blog. Ermmmm cuti krismas yg lepas aku gi holiday wif family. Next entry aku story plak pasal percutian aku yg lepas ye. Untuk entry kali ni aku nak cerita skit pasal azam utk tahun 2012 yg tggal beberapa hari saja lagi akan menjelang. Berlabuh la sudah tirai utk tahun 2011. Masih seperti biasa aku punya azam mesti ada yg kena di carry forward kan ke tahun hadapanya. Benda ni mmg agak berat bagi diri aku utk tinggalkan tabiat yg satu ni. Huhuhuhu apa lagi kalau bukan "shopping". Aku cuba utk tanam sifat supaya tidak menjuruskan ke arus pembaziran tapiiiiiii......... Apa boleh buat syaiton sentiasa berbisik kat telinga aku ni supaya sentiasa membazir. Aku x salahkan syaiton sbb keje dia mmg menghasut manusia utk buat sesuatu yg buruk2 belaka kan... yg salahnya diri aku sendiri yg tak pernah beringat dan beristighfar sebelum membeli. So azam yg satu ni nampak gayanya masih terpaksa di carry forward kan ke tahun 2012. Aduhhhh kadang2 kan malu kat diri sendiri rasa cam x ada perubahan kat diri sendiri. Tapi apa boleh buat aku juga manusia biasa yg sentiasa melakukan kesilapan tanpa disedari. Insyaalah 2012 aku akn cuba buat yg terbaik utk diri aku dan keluarga ku yg tercinta. Aku juga akan cuba menjadi isteri yg solehah dan ibu yg terbaik utk anak aku. Dan tidak lupa tanggungjawab aku sebagai umat islam aku ingin menjadi wanita solehah dan perbanyakkan melakukan ibadah dalam kehidupan seharian aku insyaallah. Sama2 lah kita mendoakan yg terbaik utk keluarga kita dan sahabat2 kita serta saudara sesama islam kita. :)


Selamat Tinggal 2011 "Selamat Datang 2012"

No comments:

Post a Comment